sohbet.ms anlami ne ms - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
sohbet.ms anlami ne ms
19
●
1.491
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
sohbet.ms anlami ne ms
1
2
3
11-10-2010, 01:14:53
#19
LitmuS
lordof adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
adam r10 ile dalga geçiyor ..
Ne garip tipler türedi ya !!!
açtığı diğer konu elemanın..
Ilgi istiyor arkadaş biraz ilgisiz kalmış galiba
11-10-2010, 01:19:58
#20
Hagiwhat
⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
Arkadaş kısa süreli bir uzaklaştırma almıştır. Umarız bu süre zarfına bozuk Türkçesini düzeltir.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler