• 15-09-2010, 15:24:44
    #73
    Üyeliği durduruldu
    Tebrik ederim gerçekten siz zaten yardım ettiğiniz kişilerden dua alsanız ALLAH başınızdan aktarır ve şu anda da gördüğümüz üzere aktarıyor İnş. en yakın zamanda premium olursun tebrik ediyorum.
  • 15-09-2010, 15:30:28
    #74
    Mümkünse bu tür konuları hava atmak yerine Premium olduktan sonra yazın. ! -rep.
  • 15-09-2010, 15:30:49
    #75
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook okey oyunu, e tabi herkes sürekli oynuyor, başarılarının devamını dilerim =)
    Kral Facebook Okey 'i 2 ay önce **.*** 'e sattık. Yine aynı tarz ama bu sefer web sayfamız üzerinden devam ediyor.

    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mümkünse bu tür konuları hava atmak yerine Premium olduktan sonra yazın. ! -rep. Ha bu arada rep to rep yaparsan ban yersin haberin olsun.
    Farketmez istedigini verebilirsin. Ben kendime faydası olacagı için bu konuyu açtım birçok kardeşim degerli yorumları ile premium olma konusunda ışık tuttu. Ama senin görüşüne saygı duyarım..
  • 15-09-2010, 15:32:03
    #76
    Üyeliği durduruldu
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kral Facebook Okey 'i 2 ay önce **.*** 'e sattık. Yine aynı tarz ama bu sefer web sayfamız üzerinden devam ediyor.
    Reklamlar devam ediyor...
  • 15-09-2010, 15:36:10
    #77
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır. Şirket değiliz şirket olma yolunda ilerliyoruz. İçerik ise online oyunlar.
    Online oyunsa link alabiliriz herhalde?Merak ettimde.
  • 15-09-2010, 15:38:06
    #78
    R10 platformunda açılan konulara herkesin yorum yapma hakkı elbette vardır. Lakin siz değerli forum sakinlerinden ricam benim bu konuyu paylaşmamın tek bir amacı var oda premium konusunda az çok bilgisi olan arkadaşlarımın konu hakkında yorum yapmalarıdır.

    Gerekli Gereksiz post atan herkese teşekkürler.
  • 15-09-2010, 16:02:26
    #79
    Üyeliği durduruldu
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kral Facebook Okey 'i 2 ay önce **.*** 'e sattık. Yine aynı tarz ama bu sefer web sayfamız üzerinden devam ediyor.



    Farketmez istedigini verebilirsin. Ben kendime faydası olacagı için bu konuyu açtım birçok kardeşim degerli yorumları ile premium olma konusunda ışık tuttu. Ama senin görüşüne saygı duyarım..
    Keşke satmasaydın

    ************ ise orada adsense görememiştim, meraklandım şimdi

    EDİT: Şimdi gördüm
  • 15-09-2010, 16:05:07
    #80
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun hocam , inşallah daha çok kazanırsın .
  • 15-09-2010, 16:12:22
    #81
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi dilekleriniz için sizlere sonsuz teşekkür ederim kardeşlerim. Umarım herkes birgün Adsense ile ilişki yaşar. Allah sizlere daha iyilerini nasip etsin.



    Hepsi bu kadar.


    Allah daha çok kazandırsın

    Umarım premium olursun...