R10 platformunda açılan konulara herkesin yorum yapma hakkı elbette vardır. Lakin siz değerli forum sakinlerinden ricam benim bu konuyu paylaşmamın tek bir amacı var oda premium konusunda az çok bilgisi olan arkadaşlarımın konu hakkında yorum yapmalarıdır.

Gerekli Gereksiz post atan herkese teşekkürler.