SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kral Facebook Okey 'i 2 ay önce **.*** 'e sattık. Yine aynı tarz ama bu sefer web sayfamız üzerinden devam ediyor.



Farketmez istedigini verebilirsin. Ben kendime faydası olacagı için bu konuyu açtım birçok kardeşim degerli yorumları ile premium olma konusunda ışık tuttu. Ama senin görüşüne saygı duyarım..
Keşke satmasaydın

************ ise orada adsense görememiştim, meraklandım şimdi

EDİT: Şimdi gördüm