forex , borsa ve ekonomi kelimelerinden ne kazanılır.
17
●1.019
- 13-09-2010, 00:07:45en yüksek 1.5$aldım
forex idi
ortalama 0.50-1.00 arası geliyor yabancı forex - 13-09-2010, 00:11:21Üyeliği durdurulduFena olmaz. O kelimeler herzaman kazandırıyor çünkü..bankaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2010, 00:11:24Ooooo açmadığın zarar hocambankaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En kısa zamanda açıp bir blog geliştirmeye bak uzun vadede emin ol getirisi olur..
- 13-09-2010, 00:14:10Üyeliği durdurulduaslında burasını açtım http://www.eknomi.com/ şuan kendi yazılarımı koymadım konuları biraz doldurayım adwords reklamlar alacagım o zamanlar kendi yazılarımı yayınlamaya başlayacagım sizce nasılSABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-09-2010, 00:17:29Üyeliği durdurulduWordpress kurarsanız daha çok faydası olur diye düşünüyorum. İnsanların forumlara karşı bir antipatisi oldu.bankaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forex idi