bankaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beyler kendim bankacıyım bu konularda yazdıgım onlarca özgün yazım var ingilizcemde var bu metinleri ing çevirip yayınlasam yani kazancım iyi olur galiba
Ooooo açmadığın zarar hocam En kısa zamanda açıp bir blog geliştirmeye bak uzun vadede emin ol getirisi olur..