Ooooo açmadığın zarar hocam

En kısa zamanda açıp bir blog geliştirmeye bak uzun vadede emin ol getirisi olur..
aslında burasını açtım
http://www.eknomi.com/ şuan kendi yazılarımı koymadım konuları biraz doldurayım adwords reklamlar alacagım o zamanlar kendi yazılarımı yayınlamaya başlayacagım sizce nasıl