• 06-08-2007, 21:18:00
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Acayip ilginç valla ben site sahibi olsam onu tıklayanı bilsem ona bir demet çiçek yaptırırdım ona boğaz kıyısında da bi yemke yedirirdim hhehehe
  • 06-08-2007, 21:28:52
    #47
    Jiletkaydi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acayip ilginç valla ben site sahibi olsam onu tıklayanı bilsem ona bir demet çiçek yaptırırdım ona boğaz kıyısında da bi yemke yedirirdim hhehehe

    Abarttın bence Kıyıda yemke muhabbeti mi
  • 06-08-2007, 21:34:57
    #48
    yalandır bence benim başıma böl bi olay gelse hemen ekran görüntüsü alıp r10 a koyarım hani ekran görüntüsü falan yok...

    o zaman bende diyorumki 1 tıka 80$ aldım bende arkadaşlar
  • 06-08-2007, 21:47:29
    #49
    Şanslı gunune denk gelmiş demekki.....
  • 06-08-2007, 21:48:56
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    insanı çıldırtır zaten boyle bır olay ınsanın başına gelınce vay be demek yabancı ıcerık yapsam kazanırım dıyorsun sorna yabancı sıte açıyorsun tabı sonuç pek boyle olmuyor
  • 06-08-2007, 21:53:31
    #51
    Yabancı içerikte te seçtiğin kelime çok önemli Yoksa alırsın 0.01 Tık başına.
  • 19-08-2007, 02:44:41
    #52
    Adsense in uyanıklığı diye düşünüyorum biz az kazanan ve üzülen yayıncıları gaza getirmek için hiç yazmıycaktım ama neyse...
  • 19-08-2007, 11:36:36
    #53
    Aynen Vay Anasını
    bna 0.5 verse yeter hatta artar bile ama google bu
    aynı kelimeden 0.01 de verebilio 10 da verebilio..
  • 19-08-2007, 11:57:14
    #54
    Bende o.4$ alsam seviniyorum valla