Jiletkaydi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acayip ilginç valla ben site sahibi olsam onu tıklayanı bilsem ona bir demet çiçek yaptırırdım ona boğaz kıyısında da bi yemke yedirirdim hhehehe

Abarttın bence Kıyıda yemke muhabbeti mi