Konu
Sadece 1 Tık 55.12$ inanılmaz
06-08-2007, 21:34:57
#48
KePaZe
yalandır bence benim başıma böl bi olay gelse hemen ekran görüntüsü alıp r10 a koyarım
hani ekran görüntüsü falan yok...
o zaman bende diyorumki 1 tıka 80$ aldım bende arkadaşlar