Tek bir tıka 142$ nasıl mı? - Sayfa 10 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tek bir tıka 142$ nasıl mı?
84
●
7.520
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Tek bir tıka 142$ nasıl mı?
İlk
5
6
7
8
9
10
14-08-2010, 21:58:03
#82
constantine38
azef adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşlar bearshare kullanın çin'i male'i yaş aralığını seçin, alın size potansiyel çalışan. bu da bir yöntem.
en çok çinli burda gel vatandaş.
Kafası çalışanın hali bir başka oluyor
14-08-2010, 22:11:17
#83
haruntt
Hayatında tek tıka 142 dolar kazanamamış, bırak 142 doları rüyasında bile görmemiş olan elemanlar gelmiş millete 142 dolar kazanma yöntemini veriyor.
Başlığa bak. Bu başlığa bu yazdıklarım az bile.
14-08-2010, 22:20:10
#84
CilginBoard
haruntt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayatında tek tıka 142 dolar kazanamamış, bırak 142 doları rüyasında bile görmemiş olan elemanlar gelmiş millete 142 dolar kazanma yöntemini veriyor.
Başlığa bak. Bu başlığa bu yazdıklarım az bile.
142 dolar in ney oldugunu acaba biliyormsunuz? yani konuyu acan arkadasimizin söylemek istediklerini anladinizmi?
14-08-2010, 22:27:51
#85
constantine38
CilginBoard adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
142 dolar in ney oldugunu acaba biliyormsunuz? yani konuyu acan arkadasimizin söylemek istediklerini anladinizmi?
Olsun bilende bilmeyende konuşuyor.Bunlar illa 142$ kazanacak.Yoksa açtığım konu yanlış olur değil mi?
http://irc.netsplit.de/chat/china.php
çinlilerin IRC kanalı.Başka ülkelerinkini de bulabilirsiniz buradan.
http://bbs.chinaz.com/Jobs/list-1.html
buraya da üye olarak ilan verebilirsiniz eleman aranıyor diye.Mutlaka ilgilenen olacaktır.Dolar bazında değil yuan bazında teklif verin
İlk
5
6
7
8
9
10
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler