• 14-08-2010, 21:58:03
    #82
    azef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar bearshare kullanın çin'i male'i yaş aralığını seçin, alın size potansiyel çalışan. bu da bir yöntem. en çok çinli burda gel vatandaş.
    Kafası çalışanın hali bir başka oluyor
  • 14-08-2010, 22:11:17
    #83
    Hayatında tek tıka 142 dolar kazanamamış, bırak 142 doları rüyasında bile görmemiş olan elemanlar gelmiş millete 142 dolar kazanma yöntemini veriyor.

    Başlığa bak. Bu başlığa bu yazdıklarım az bile.
  • 14-08-2010, 22:20:10
    #84
    haruntt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatında tek tıka 142 dolar kazanamamış, bırak 142 doları rüyasında bile görmemiş olan elemanlar gelmiş millete 142 dolar kazanma yöntemini veriyor.

    Başlığa bak. Bu başlığa bu yazdıklarım az bile.
    142 dolar in ney oldugunu acaba biliyormsunuz? yani konuyu acan arkadasimizin söylemek istediklerini anladinizmi?
  • 14-08-2010, 22:27:51
    #85
    CilginBoard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    142 dolar in ney oldugunu acaba biliyormsunuz? yani konuyu acan arkadasimizin söylemek istediklerini anladinizmi?
    Olsun bilende bilmeyende konuşuyor.Bunlar illa 142$ kazanacak.Yoksa açtığım konu yanlış olur değil mi?

    http://irc.netsplit.de/chat/china.php çinlilerin IRC kanalı.Başka ülkelerinkini de bulabilirsiniz buradan.

    http://bbs.chinaz.com/Jobs/list-1.html buraya da üye olarak ilan verebilirsiniz eleman aranıyor diye.Mutlaka ilgilenen olacaktır.Dolar bazında değil yuan bazında teklif verin