CilginBoard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
142 dolar in ney oldugunu acaba biliyormsunuz? yani konuyu acan arkadasimizin söylemek istediklerini anladinizmi?
Olsun bilende bilmeyende konuşuyor.Bunlar illa 142$ kazanacak.Yoksa açtığım konu yanlış olur değil mi?

http://irc.netsplit.de/chat/china.php çinlilerin IRC kanalı.Başka ülkelerinkini de bulabilirsiniz buradan.

http://bbs.chinaz.com/Jobs/list-1.html buraya da üye olarak ilan verebilirsiniz eleman aranıyor diye.Mutlaka ilgilenen olacaktır.Dolar bazında değil yuan bazında teklif verin