bu adama bende uyuz oluyorm ilk bunu tv de görmustum hastailğini vs iyleştircem simdi her yerde reklamlari donuyor hangi radyo yu acsam bu bıktım valla şirnevlerde yazzanesi var bide gidip basicam
Bu adam ile ilgili her duyduğum haberde dahada cinnet geçiriyorum. İnsanların sağlığı ile oynanmaz ! Bu sözümün arkasındada duruyorum harbiden bu adam geberse de hem adsense yayıncıları hem yurdum insanı rahat nefes alsa !
bu adama bende uyuz oluyorm ilk bunu tv de görmustum hastailğini vs iyleştircem simdi her yerde reklamlari donuyor hangi radyo yu acsam bu bıktım valla şirnevlerde yazzanesi var bide gidip basicam
yazaneye gidip protestomu yapsak ömer şaşırma sabrımızı taşırma die