Ben bu adamın işlerini yapmıştım bir sürü afiş vs bastırıyor galiba en az parayı adwordse yatırıyor yaptığım afişleri başka biri getirmişti yardım amaçlı yapmıştım ama , kim bilir kaç para verdi afişçiye
Neyse tartışacak durum yok. Yine de derim ki elinizde bir kanıt olmadığı sürece böyle konuşmayın.Bakmak var görmek var derler bu konu için demiyorum genel konuşuyorum.
Bu kadar adam boşmu konusuyor. ya senin bu adam hakkında bilgin yok, Yada başka bir şey. Şe****z biri işte.