bu adama bende uyuz oluyorm ilk bunu tv de görmustum hastailğini vs iyleştircem simdi her yerde reklamlari donuyor hangi radyo yu acsam bu bıktım valla

şirnevlerde yazzanesi var bide gidip basicam
yazaneye gidip protestomu yapsak ömer şaşırma sabrımızı taşırma die