• 12-07-2010, 17:42:39
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bi anasayfa index yapıp içerisine sadece reklam koysan daha az tık alırsın bune be
  • 12-07-2010, 17:42:52
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Sayfa to ne o öle yav düşürmen lazım
  • 12-07-2010, 17:43:50
    #21
    bunu nasıl yaptın yahu? ve kaç gündür böyle? ve sen hâla ban yemedin mi? çok mu soru sordum?
  • 12-07-2010, 17:51:32
    #22
    kazanç iyi olmasına iyi ama sonucunda ban görüyorum..sayfa to en ideal 20 olması gerek diye düşünüyorum..
  • 12-07-2010, 17:53:07
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence direk bi html dosyası oluşturup içine reklamlarınızı koyun ve gösterim arttırın yoksa boom
  • 12-07-2010, 17:59:37
    #24
    Üyeliği durduruldu
    inşallah banlanmazsın.
  • 12-07-2010, 18:36:03
    #25
    başlıkda adense kazancım nasıl degilde iyi mi diye acmıssın 103 gösterim 92 tık = 12 $ cok cok anormal bir durum bu arkadasım umarım ban yemezsin.
  • 12-07-2010, 18:39:06
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    siteye giripte tıklamayan o 12 kişi de ayıp etmiş ama
  • 12-07-2010, 18:50:06
    #27
    kesinlikle ban...