Adsense kazancım sizce iyimi ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adsense kazancım sizce iyimi ?
45
●
3.431
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense kazancım sizce iyimi ?
1
2
3
4
5
6
12-07-2010, 17:42:39
#19
SanTieG0
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bi anasayfa index yapıp içerisine sadece reklam koysan daha az tık alırsın bune be
12-07-2010, 17:42:52
#20
ByRocco
Üyeliği durduruldu
Sayfa to ne o öle yav düşürmen lazım
12-07-2010, 17:43:50
#21
Dilsiz
bunu nasıl yaptın yahu? ve kaç gündür böyle? ve sen hâla ban yemedin mi? çok mu soru sordum?
12-07-2010, 17:51:32
#22
Bloglava
kazanç iyi olmasına iyi ama sonucunda ban görüyorum..sayfa to en ideal 20 olması gerek diye düşünüyorum..
12-07-2010, 17:53:07
#23
DarkStyLe
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bence direk bi html dosyası oluşturup içine reklamlarınızı koyun ve gösterim arttırın yoksa boom
12-07-2010, 17:59:37
#24
NesilNet
Üyeliği durduruldu
inşallah banlanmazsın.
12-07-2010, 18:36:03
#25
safakk
başlıkda adense kazancım nasıl degilde iyi mi diye acmıssın
103 gösterim 92 tık = 12 $ cok cok anormal bir durum bu arkadasım umarım ban yemezsin.
12-07-2010, 18:39:06
#26
BIaCk
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
siteye giripte tıklamayan o 12 kişi de ayıp etmiş ama
12-07-2010, 18:50:06
#27
mehmeTTemiz
kesinlikle ban...
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler