Adsense kazancım sizce iyimi ?
45
●3.431
- 12-07-2010, 14:13:12hile hurda olmadan bencedeDoogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

olabilir. bende öyle düşündümdemreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-07-2010, 17:08:59Üyeliği durdurulduHa tabi google o kadar safArcade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bırakın arkadaşlar yok iframe yok pop açın vs. Arkadaş belliki kural ihlali yapıyor. Yoksa bu oranlar imkansız... Ay sonuna kadar yayınlatırlar ödeme günü yaklaştığında daha da çok sevinirsin, ödeme alıcam diye ama ban yiceksin bütün umutların yıkılacak.. Bence değmez.