Konu
Adsense kazancım sizce iyimi ?
12-07-2010, 17:51:32
#22
Bloglava
kazanç iyi olmasına iyi ama sonucunda ban görüyorum..sayfa to en ideal 20 olması gerek diye düşünüyorum..