Hile Hurda Yapan Arkadaşlar
7
●589
- 02-07-2010, 00:28:27Arkadaşlar kısa ve öz olarak hile yapan arkadaşları artık bu bölüme değilde ayrı bir yere konu açıp tek başlık altından yayınlansın yada artık bu tür konular adsense bölümünde paylaşılması yasak olsun, çünki bu tür konular hile yapan arkadaşları uyarmakla beraber başkalarınada çok kötü örnek olmakta....
- 02-07-2010, 00:33:12bu sadece yönetime yazılmış bişiy değil o yüzden oraya yazmak yerine bu tür konuları paylaşan arkdaşlar okurlarsa daha iyi olur diye düşündüm..
- 02-07-2010, 00:35:30yönetim önerinizi değerlendirip bir karara varırsa gerekli açıklama yapılır ama bu konuda fikrinize katılmamak elde değilPROFESSIONAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2010, 01:02:19Üyeliği durduruldutek bir kişinin şikayet etmesi yeterli olmuyor. Ben kural ihlali yapan bir siteyi şikayet etmiştim. Aradan 2 hafta geçti hala reklamları dönüyordu sitede.Cnkrt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha sonra 15 arkadaşa daha şikayet ettirdim, 3 gün sonra sitede kamu yararına reklamlar çıkmaya başladı ve daha sonra tamamen kalktı.
Yani burada paylaşılıp, herkesin şikayet etmesiyle sonuç alınabilir ancak, bir tek kişinin şikayeti işe yaramıyor
O yüzden, farklı bir bölüm açılıp orada paylaşılmalı bu siteler - 02-07-2010, 01:12:51örnek vericek olursak benim bir arkdaşım var ve hile yapıyor, adam sürekli r10 neti ve adsense bölümünü takip ediyor, bir bakıyor adamlar uyanmış şikayet edecekler reklamları ya kaldırıyor yada hile yapmıyor? Gelen para sıcak sıcak cebde duruyor

not: öyle bir arkdaşım yok bu örnekti.. - 02-07-2010, 01:21:12Arkadaşlar o zaman şikayet edebilecek 3-5 arkadaş aralarında anlaşsınlar. Bu kişiler bir konu açsın. Yönetim destek olursa ayrı bir kategori olabilir. Orada hile yapanları herkes elinden geldiğince belirtir. Ve diğer arkadaşlarda şikayet eder.
Yönetim bu konuda birşeyler yapmalı bence.
