Arkadaşlar o zaman şikayet edebilecek 3-5 arkadaş aralarında anlaşsınlar. Bu kişiler bir konu açsın. Yönetim destek olursa ayrı bir kategori olabilir. Orada hile yapanları herkes elinden geldiğince belirtir. Ve diğer arkadaşlarda şikayet eder.
Yönetim bu konuda birşeyler yapmalı bence.