Cnkrt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık bu tür konular dediğiniz gibi tek başlık altında yazılsa daha iyi olacak. Ya da hiç paylaşılmasa.

Gören kişi direk şikayet etsin bitsin.
tek bir kişinin şikayet etmesi yeterli olmuyor. Ben kural ihlali yapan bir siteyi şikayet etmiştim. Aradan 2 hafta geçti hala reklamları dönüyordu sitede.

Daha sonra 15 arkadaşa daha şikayet ettirdim, 3 gün sonra sitede kamu yararına reklamlar çıkmaya başladı ve daha sonra tamamen kalktı.

Yani burada paylaşılıp, herkesin şikayet etmesiyle sonuç alınabilir ancak, bir tek kişinin şikayeti işe yaramıyor

O yüzden, farklı bir bölüm açılıp orada paylaşılmalı bu siteler