• 25-06-2010, 21:21:42
    #10
    Üyeliği durduruldu
    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim sen de yap.

    yanlış anlamayın diğer ülkede webmasterlar birlik olmuşlar googleyi sömürüyorlar . kimse kimseyi şikayet etmiyor .

    Sen niye ediyorsun ki sende yap kimse ses çıkarmasın. para kazan , 2 tıka ne veriyor diyeceğine , 50 tıka az verdi de
    aynen , biz bu yüzden kaybederiz birlikte kazanmayı bilmeyiz birimiz digerinin işine çobak sokarız onu bunu eleştiririz hep boş işler vaktimizi varcadımız şeye bak bizene adamın sitesinden oda kendince yöntem bulmuş yaptıgım çok yanlış bana göre tabi... , şikayet edin bakalım .
  • 25-06-2010, 21:21:59
    #11
    Üyeliği durduruldu
    türkiyeyi sen mi kurtarıcaksın
  • 25-06-2010, 21:22:31
    #12
    Üyeliği durduruldu
    phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim sen de yap.

    yanlış anlamayın diğer ülkede webmasterlar birlik olmuşlar googleyi sömürüyorlar . kimse kimseyi şikayet etmiyor .

    Sen niye ediyorsun ki sende yap kimse ses çıkarmasın. para kazan , 2 tıka ne veriyor diyeceğine , 50 tıka az verdi de
    güzel açıklama @phpbot (:
  • 25-06-2010, 21:22:37
    #13
    RaDMiN0671 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz helal sitemizle para kazanırken bu adamın bu şekilde para kazanması konusunda oke
    sende yap sende kazan haram veya helal o konu baya uzar çünkü karşıdan direkt olarak reklamveren yok bir aracı var google 5 alıp sana 1 veriyor burada hileyi kim yapıyor o düşünülmeli.. Arkadaşta abartmış hadi resim playera reklam neyse de tıklayın yazması hoş değil.
  • 25-06-2010, 21:23:17
    #14
    ben bu yorumlardan şunu anlarım ki çoğunuz bu şekilde para kazanıyorsunuz..
  • 25-06-2010, 21:25:29
    #15
    MC34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence Sen aptalsın..
    doğrusun ne diyim.
  • 25-06-2010, 21:26:42
    #16
    Üyeliği durduruldu
    RaDMiN0671 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bu yorumlardan şunu anlarım ki çoğunuz bu şekilde para kazanıyorsunuz..
    hakaret ediyorsun bu şekilde para kazandımız yok , başkasının hakkını yeme diyoruz adam kendince yöntem bulmus bizim kaç hesabımız banlandı haberin varmı nerde emeklerimiz ? belkide senyedin şikayet ederek !
  • 25-06-2010, 21:28:23
    #17
    aptal diyince hakaret olmuyo ben öle diyincemi oluyor ? anlayışın bumu senin?
  • 25-06-2010, 21:29:25
    #18
    ya sen sanıyormusun google hile yapanların hepsini banlıyor kuralları uyguluyor? 2 yıldır bizde korkuyorduk google banlar yok şöyle yapar bir tane illegal içerik barındırmadım sitelerimde ama bu işler böyle dönmüyor google abartmadığın sürece banlamıyor yada çok uzun süre sonra banlıyor kendininde işine geliyor yayıncı hile yaparsa googleda fazla kazanıyor bunu unutma.

    google yıllardır takip ettiğim bir siteyi banlamıyor site hem video önü reklam kullanıyor hemde full illegal içerik başka nedenir ki adamın günlük hiti 20bin tekilden fazla sence kimse mi şikayet etmiyor yoksa google mı göz yumuyor