arkadaşlar adamın bir blogspot sitesi var ve özgün yazıyor. Oranında adresini verecem sizlere. Ve oraya şimdiki sayfanın linkini koymuş. 2 sitenin adresini ve resmini veriyorum yorum sizin. Hep birlikte şikayet edelim..
bi ara adsenseden gelen para harammıdır nie bir konu vardı hatırlarsan. Benim yaptığım haram değil fakat bu adamın bu şekilde reklama tıklatması haram ki ne haram nasıl yiyecen o gelen parayı ?
hm anladim ben basligi gorunce bu durumdan magdur oldunuzda yazdiniz sandim
burada sizin bi hakkiniz oldugunu goremedimde neyi haram ettinzi onu merak etmistim