kardeşim sen de yap.
yanlış anlamayın diğer ülkede webmasterlar birlik olmuşlar googleyi sömürüyorlar . kimse kimseyi şikayet etmiyor .
Sen niye ediyorsun ki sende yap kimse ses çıkarmasın. para kazan , 2 tıka ne veriyor diyeceğine , 50 tıka az verdi de
aynen , biz bu yüzden kaybederiz birlikte kazanmayı bilmeyiz birimiz digerinin işine çobak sokarız onu bunu eleştiririz hep boş işler vaktimizi varcadımız şeye bak bizene adamın sitesinden oda kendince yöntem bulmuş yaptıgım çok yanlış bana göre tabi... , şikayet edin bakalım .