• 23-05-2010, 20:49:24
    #19
    Baştanda söylediğim gibi yanlış tıklamalar için sordum soruyu.1-2 tık için her ay belirli geliri olan bir hesabı yakacak kadar aptal değilim.Renovation arkadaşımız en doğru bilgiyi gerekli yerden vermiş konuya açıklık getirmiş teşekkür ederim kendisine...
  • 23-05-2010, 21:02:09
    #20
    Üyeliği durduruldu
    BilgiAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 13$ kadar kendim tıklayarak yaptım ama hala ban yok belki sonra banlarlar
    -rap vermeye gerek yok Bu sonuçta Senin Sorunun senin problemin ama , ne mantık abicigim ya, zaten şimdi banlıyacagını sanmıyorum seni biraz daha kullansın 100 de banlarlar =)
  • 23-05-2010, 21:29:27
    #21
    Google gayet net bir cevap vermiş. Kendi reklamına tıklamama gibi birşey yok ki. gerçekten de ilgini çeken reklamlar çıkıyor bazen tıklayıp işin içeriğini öğrenmek istiyor insan. Yanlışlıka reklama tıklama olayı nasıl oluyor merak ettim
  • 24-05-2010, 11:16:40
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MC34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -rap vermeye gerek yok Bu sonuçta Senin Sorunun senin problemin ama , ne mantık abicigim ya, zaten şimdi banlıyacagını sanmıyorum seni biraz daha kullansın 100 de banlarlar =)

    bende yaptıgım yanlışı biliyorum bunu anlatmaya çalışıyorum millet birbirini kötülemeyi ne kadar çok seviyor ya -rep veriyolar versinler canları sagolsun.
  • 24-05-2010, 11:54:38
    #23
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlışlıka reklama tıklama olayı nasıl oluyor merak ettim
    Kendi sitenizde yada bir başka sitede gezerken hiç istemeden yanlışlık sonucu bir reklama tıklamadınızmı?
  • 24-05-2010, 12:01:04
    #24
    1 kere tıklarsın ama oda ayda yılda bir our site açılınca hemen kapatma biraz gez dolaş birşey olmaz (:
  • 24-05-2010, 12:12:52
    #25
    Aylık berlili bir kota vardır muhtemelen bende yanlışlıkla ayda 3-5 kez tıklıyorum 5 yıldır sorun çıkartmıyorlar.