Baştanda söylediğim gibi yanlış tıklamalar için sordum soruyu.1-2 tık için her ay belirli geliri olan bir hesabı yakacak kadar aptal değilim.Renovation arkadaşımız en doğru bilgiyi gerekli yerden vermiş konuya açıklık getirmiş teşekkür ederim kendisine...