• 23-05-2010, 16:14:19
    #10
    Dikkatli olmak lazım. Melsea bir tıklamadan 10cent alırız, 100$ civarı miktarın 10cent için kaybolmasını istemiyorsak özen göstermemiz gerekir. Şöyle ki bunun bir de etik boyutu var.
  • 23-05-2010, 16:18:31
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    biz burda yaptıgımız yanlışı anlatıyoruz millet de bize -reap veriyor vay bea millet birbirinin ayağına çelme takmayı ne kadar çok seviyorya ...
  • 23-05-2010, 16:22:29
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alın teri dostlar, alın teri.
    Gerisi geldiği gibi gider, zaten.
  • 23-05-2010, 16:25:42
    #13
    Üyeliği durduruldu
    adsense ile iletişim kurmam lazım...bi 5 kere felan yanlısıkla kendı reklamıma tıkladım.

    neydi mail?
  • 23-05-2010, 17:40:30
    #14
    Selamlar

    Bunu adet haline getirmezseniz birşey olmaz. Yalnız tıklamaların geldiği ip leri sanırım adsense tanıyor siz reklama tıkladıktan sonra bir de panelnizde oturum açarsanız ip lerin aynı olduğunu adsense anlarsa banlanmanız muhtemel.
  • 23-05-2010, 18:08:33
    #15
    Üyeliği durduruldu

    Yanlışlıkla kendi reklamlarımı tıkladım. Bu, hesabımla ilgili bir sorun oluşturur mu?


    Yayıncıların kendi reklamlarını tıklamalarına hiçbir şekilde izin verilmemesine rağmen yanlışlıkla tıklama yapılabileceğini biliyoruz. Bu yüzden reklamlarınızı her tıkladığınızda bizimle iletişim kurmanıza gerek yoktur. Geçerli olduğunu düşündüğümüz tüm tıklamalar ve gösterimlerin hesabınıza doğru olarak alacak kaydedildiğinden emin olabilirsiniz.

    Kaynak : https://www.google.com/adsense/suppo...nswer=62472#q1
  • 23-05-2010, 18:19:34
    #16
    Üyeliği durduruldu
    içim rahatladı ...
  • 23-05-2010, 19:37:45
    #17
    kendi sitemdeki reklam diye gerekli gördügüm bi reklama tıklamazlık yapıcak degilim.yani reklam işime yarıyorsa nerede olursa olsun tıklarım ama bunu adet edinmek tabiki banlanma sebebi olur.bence bi kez sitemdeki reklama tıkladım diye google`a mail atmak çok komik
  • 23-05-2010, 20:29:35
    #18
    hergün düzenli olarak tıklamadığın sürece sorun yok