İsteğim Var - Domain Hediye
22
●1.643
- 08-05-2010, 21:26:31Üyeliği durdurulduÇok teşekkürler hocam bence bu işte süper deneyimlisinizLeonS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan tık başı 1,09 $ kazanıyorum.
Bu arada -rep verenlerden birine bakın insanın içinde zerre kadar insanlık yok.

Bu sözüm "Herkez - vermiş bende vereyim diyen ve :S" yapanadır. Bu kişilerin yöneticiler tarafından niklerinin söylenmesini istiyorum. Merak ediyorum neye göre cevap vermişler - 08-05-2010, 23:41:53kimin + kimin - verdigi önemli degil bu zamana kadar +replerle is yapmadin repin önemi yok sen kendini gelistir ve bu zamana kadar edinmis oldugun bilgilerle yoluna dimdik devam et bak ne güzel tik basina 1,09$ kazaniyorum diyorsun bence kazancin -lerden önemlidir kazanciyin devamini dilerim isiyin pesinde kostugun sürece kazanirsin.html adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
