• 08-05-2010, 15:43:35
    #19
    bana bir kelime öğretenin kırk yıl kölesi olurum
  • 08-05-2010, 15:44:10
    #20
    Mümkünse ben de bir tane kelime alabilir miyim?
  • 08-05-2010, 21:26:31
    #21
    Üyeliği durduruldu
    LeonS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar niçin mualefet oluyorsunuz ? Toplu saldırmanın hiç bir anlamı yok.

    Arkadaşa msnde söyledim kelimeyi, ortada böyle bir sürü kelime var. Siz cahil olduğunuz için belki bilemeyebilirsiniz. Adam bişeyler biliyor ki istiyor. Ne konu sahibini ne de konudakileri tanımıyorum. Ama kimsenin birlikte saldırmasına gerek yok bende buna sinir oluyorum, sizin adamı foruma katmanız gerekirken siz resmen adamı dövüyorsunuz.

    Şu mesaja bakarmısınız ?

    Arkadaşım 5000 küsür mesajın var birde. 10 tık 1 $ dan 10 $ yapar aylık 150 değil, 300 $ yapar. Bu parayı tek günde kazananlar var. Yaptığınız çok yanlış mualefet olmanız yerine paylaşımcı olmaya çalışın, sizde isteseydiniz; bizede yardımcı olabilecek birisi varmı diye sizede yardımcı olurdum, ayda 300 $ sizde kazanırdınız. ama böyle davranarak sadece kendinize ve kişiliğinize zarar verirsiniz.
    Çok teşekkürler hocam bence bu işte süper deneyimlisiniz şuan tık başı 1,09 $ kazanıyorum.

    Bu arada -rep verenlerden birine bakın insanın içinde zerre kadar insanlık yok.


    Bu sözüm "Herkez - vermiş bende vereyim diyen ve :S" yapanadır. Bu kişilerin yöneticiler tarafından niklerinin söylenmesini istiyorum. Merak ediyorum neye göre cevap vermişler
  • 08-05-2010, 23:41:53
    #22
    html adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler hocam bence bu işte süper deneyimlisiniz şuan tık başı 1,09 $ kazanıyorum.

    Bu arada -rep verenlerden birine bakın insanın içinde zerre kadar insanlık yok.


    Bu sözüm "Herkez - vermiş bende vereyim diyen ve :S" yapanadır. Bu kişilerin yöneticiler tarafından niklerinin söylenmesini istiyorum. Merak ediyorum neye göre cevap vermişler
    kimin + kimin - verdigi önemli degil bu zamana kadar +replerle is yapmadin repin önemi yok sen kendini gelistir ve bu zamana kadar edinmis oldugun bilgilerle yoluna dimdik devam et bak ne güzel tik basina 1,09$ kazaniyorum diyorsun bence kazancin -lerden önemlidir kazanciyin devamini dilerim isiyin pesinde kostugun sürece kazanirsin.
  • 08-05-2010, 23:50:46
    #23
    dinLeFmCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana bir kelime öğretenin kırk yıl kölesi olurum
    süpersin adamım