• 08-05-2010, 02:29:32
    #10
    Kaçırdık mı Kelimeyi )
  • 08-05-2010, 14:31:23
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar niçin mualefet oluyorsunuz ? Toplu saldırmanın hiç bir anlamı yok.

    Arkadaşa msnde söyledim kelimeyi, ortada böyle bir sürü kelime var. Siz cahil olduğunuz için belki bilemeyebilirsiniz. Adam bişeyler biliyor ki istiyor. Ne konu sahibini ne de konudakileri tanımıyorum. Ama kimsenin birlikte saldırmasına gerek yok bende buna sinir oluyorum, sizin adamı foruma katmanız gerekirken siz resmen adamı dövüyorsunuz.

    Şu mesaja bakarmısınız ?

    Alıntı
    Onu bulan kişi söylemez zaten. Günde 10 tıktan aylık 150 usd yapar.

    Adam salakmı söylesin
    Arkadaşım 5000 küsür mesajın var birde. 10 tık 1 $ dan 10 $ yapar aylık 150 değil, 300 $ yapar. Bu parayı tek günde kazananlar var. Yaptığınız çok yanlış mualefet olmanız yerine paylaşımcı olmaya çalışın, sizde isteseydiniz; bizede yardımcı olabilecek birisi varmı diye sizede yardımcı olurdum, ayda 300 $ sizde kazanırdınız. ama böyle davranarak sadece kendinize ve kişiliğinize zarar verirsiniz.
  • 08-05-2010, 14:43:36
    #12
    Kendime güzel bir kelime buldum. Kelime önerilerinede açığım..
  • 08-05-2010, 14:45:04
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Gökhan msne gel bir iki kelime vereyim
  • 08-05-2010, 14:48:59
    #14
    LeonS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gökhan msne gel bir iki kelime vereyim
    Msnde çevrimiçiyim zaten şuan.
  • 08-05-2010, 15:06:51
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar yardım isteyen çok arkadaş var pm ile lütfen yardım istemeyiniz.
  • 08-05-2010, 15:13:03
    #16
    LeonS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar niçin mualefet oluyorsunuz ? Toplu saldırmanın hiç bir anlamı yok.

    Arkadaşa msnde söyledim kelimeyi, ortada böyle bir sürü kelime var. Siz cahil olduğunuz için belki bilemeyebilirsiniz. Adam bişeyler biliyor ki istiyor. Ne konu sahibini ne de konudakileri tanımıyorum. Ama kimsenin birlikte saldırmasına gerek yok bende buna sinir oluyorum, sizin adamı foruma katmanız gerekirken siz resmen adamı dövüyorsunuz.

    Şu mesaja bakarmısınız ?

    Arkadaşım 5000 küsür mesajın var birde. 10 tık 1 $ dan 10 $ yapar aylık 150 değil, 300 $ yapar. Bu parayı tek günde kazananlar var. Yaptığınız çok yanlış mualefet olmanız yerine paylaşımcı olmaya çalışın, sizde isteseydiniz; bizede yardımcı olabilecek birisi varmı diye sizede yardımcı olurdum, ayda 300 $ sizde kazanırdınız. ama böyle davranarak sadece kendinize ve kişiliğinize zarar verirsiniz.
    Hocam böyle kelimeler varsa içlerinden alanınızın dışına olan 1 2 taneyi alabilir miyim
  • 08-05-2010, 15:27:40
    #17
    birisi banada söylesin
  • 08-05-2010, 15:35:28
    #18
    Bir kelime de bana bağışlayacak olan var mı?