Arkadaşlar niçin mualefet oluyorsunuz ? Toplu saldırmanın hiç bir anlamı yok.

Arkadaşa msnde söyledim kelimeyi, ortada böyle bir sürü kelime var. Siz cahil olduğunuz için belki bilemeyebilirsiniz. Adam bişeyler biliyor ki istiyor. Ne konu sahibini ne de konudakileri tanımıyorum. Ama kimsenin birlikte saldırmasına gerek yok bende buna sinir oluyorum, sizin adamı foruma katmanız gerekirken siz resmen adamı dövüyorsunuz.

Şu mesaja bakarmısınız ?

Alıntı
Onu bulan kişi söylemez zaten. Günde 10 tıktan aylık 150 usd yapar.

Adam salakmı söylesin
Arkadaşım 5000 küsür mesajın var birde. 10 tık 1 $ dan 10 $ yapar aylık 150 değil, 300 $ yapar. Bu parayı tek günde kazananlar var. Yaptığınız çok yanlış mualefet olmanız yerine paylaşımcı olmaya çalışın, sizde isteseydiniz; bizede yardımcı olabilecek birisi varmı diye sizede yardımcı olurdum, ayda 300 $ sizde kazanırdınız. ama böyle davranarak sadece kendinize ve kişiliğinize zarar verirsiniz.