1k üstü hiti olup adsense hesabı olmayan birisiyle ortak olamyı düşünüyorum yani site sizden hesap benden yüzde 50-50 düşünüyorum ama yinede anlaşırız (sanırım bu site kurallarına ayrı değildir.sadece alım satış yapmak yasak diye biliyorum)
adsense hesabı olmayanlara bir teklif
13
●965
- 09-04-2010, 23:25:05Üyeliği durdurulduarkadaşlar benim bir adsense hesabım var fakat hitli sitem yok dolayısıyla kazançta yok
1k üstü hiti olup adsense hesabı olmayan birisiyle ortak olamyı düşünüyorum yani site sizden hesap benden yüzde 50-50 düşünüyorum ama yinede anlaşırız (sanırım bu site kurallarına ayrı değildir.sadece alım satış yapmak yasak diye biliyorum)
- 09-04-2010, 23:43:22Üyeliği durdurulduöyle diyorsunuz ama herkes adsense alamıyor.site daha önce benim gibi birçok kişi bu şekilde hesabına ortak bulduSlaveMX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2010, 23:44:27Üyeliği durduruldulafın gelişi dedim hocam ortasını buluruz anlaştıktan sonraKoLiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-04-2010, 23:46:50Google adsense sanki binlerce $ para mı kazandırıyor ki hocam arkadaşlar böyle bir şartı kabul etsin. Her ne kadar forumda satışı yasak olsa da MSN'den adsense hesap satışları 5-10 TL tutuyor. Neden 6 ayda kazanacağı 100 $'ın yarısını sana versinler ki. Kaldı ki Google adsense öyle çok kazandıran bir sistem değil. Daha doğrusu arkadaşların siteleri adsense'den çok kazanmak için uygun değil.
- 09-04-2010, 23:46:53Polemiğe girmek istemiyorum ama bu forumda adsense hesap sahibi olmak için o kadar makaleler paylaşıldıki şu an *****'la uğraşanların bile 1 hesabı vartvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve paylaşılan makalelerin %90'ı başarılı herkes 1 günde adsense sahibi oldu diyebilirim
- 09-04-2010, 23:53:02Üyeliği durdurulduüstadlarım görüşlerinize saygı duyuyorum yorumlarınız için de teşekkür ediyorum.isteyen kabul eder istemeyen etmez isteyen olursa yazar hocam sonuçta kimsenin kafasına silah dayamıyoruz .istemeyende gider dediğiniz gibi parası varsa gider alır bir hesap
ve paylaşılan makalelerin %90'ı başarılı herkes 1 günde adsense sahibi oldu diyebilirim