Google adsense sanki binlerce $ para mı kazandırıyor ki hocam arkadaşlar böyle bir şartı kabul etsin. Her ne kadar forumda satışı yasak olsa da MSN'den adsense hesap satışları 5-10 TL tutuyor. Neden 6 ayda kazanacağı 100 $'ın yarısını sana versinler ki. Kaldı ki Google adsense öyle çok kazandıran bir sistem değil. Daha doğrusu arkadaşların siteleri adsense'den çok kazanmak için uygun değil.