üstadlarım görüşlerinize saygı duyuyorum yorumlarınız için de teşekkür ediyorum.isteyen kabul eder istemeyen etmez isteyen olursa yazar hocam sonuçta kimsenin kafasına silah dayamıyoruz .istemeyende gider dediğiniz gibi parası varsa gider alır bir hesap