Alıntı
Laptoplarının wirelesiyle sokaktan r10a bağlanıyolar bizde sürünüyoruz
109
●6.702
Laptoplarının wirelesiyle sokaktan r10a bağlanıyolar bizde sürünüyoruz
Amaç bu değildir.Gövde gösterisi 3-5 $ ile olmaz.Bu konudaki amaç milleti ingilizceden yüksek kazanç sağlandığını söylemektir.Hemde hiç para harcamadan ve bu ingilizce sitelerden kazançları türk sitelerinde kullanıp geliştirmek için anlatılmıştır.Millet uyansın artık,ingilizceden kazansın 500 $ yarsını elindeki 100 $ zor kazanan sitesine harcasın,herkez böyle yapsın ki elbette hiç yoktansa r10 da ticaretler aktifleşir.Haa herkeze burda taktiklerin tamamını söylesek millet o kelimeleride spam eder bırakır 
Yardım alanlara ne yapacaklarınıda söyledim.Haa bende gelip rica ile isteseydiniz hocam bu konuda yardımcı olurmusunuz seve seve... Ama insanlar kötüye yorumluyor az önce demiştim yaa.
İş bu kadar basit değil tabikide
Aylık 500 dolar adsenseden sen bana kazandır ben gerisini istemiyorum gerisinde gözüm yok zaten. Ne biliyim adsenseden 4-5 ayda bir 150-160 tl zor alabildiğim ve o para gelene kadar fıtık olduğum için adsense bana kafayı sıyırttırdı. Sağlıma dönmem için 500 dolar yeter bana
İnan bana o kazandırdığından sonra boşuna demeyeceksin.
0,30 luk reklam verdim blogspottan site açtı 130 kazandır 12 günde
ama hep modemi restartlayıp tıkladı reklamlara banlandı diyor abi banladım ee tabi banlanırsın modem restartlayıp tıklarsan
) ama ingilizce kaliteli bir içerikte 2000 hit yerine 200 hitle günde 5 veya daha fazla dolar kazanmak mümkün. 10k hitle 100 dolar kazanmak var 5k hitle 150 dolar kazanmak var
Önemli olan doğru içerik ve doğru ziyaretçi.
O 130 doları ben 4,5 ayda zor kazanıyorum şuan. Halimi anla yani daha ne diyim