• 18-01-2010, 00:55:15
    #55
    Alıntı
    Özgün içerik diye birşey yoktur. Hiçbir etkisi yoktur. Copy past içerik yaparak çok daha iyi yerlere gelebilirsiniz.
    Özgün içeriğin yararı belki aramalarda daha üstlerde çıkarsın. Buna kimsenin hayır dediği yok zaten ama sen araba konusunda kendi özgün fikirlerini yazsan tık başı 20 cent alırken x kelimesinde kopya içerik yazıp hit çekip tık başı 2 dolarda alabilirsin. Yani özgün olsun ama x kelimesinde bir site yap tık başı 10 cent bile alamayabilirsin ama kopya içerik olsun hiti çek tık başı 5 dolar bile alabilirsin. Adsensede özgün içerikten kazanılır kopya içerikten kazanılmaz tamamen bir hikaye ve bu hikakeyi uyduranlar şuan adsenseden aldıkları paralarla altlarında son model arabalarla geziyolar Laptoplarının wirelesiyle sokaktan r10a bağlanıyolar bizde sürünüyoruz
  • 18-01-2010, 00:56:41
    #56
    Üyeliği durduruldu
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi hoca, gelmişsin konu açmışsın iyi güzel. Senin gibi bu kazanç mevzusunda gelip konu açan çok. Tabii ki kimse ekmeğini paylaşmaz. Fakat adam akıllı belirgin, somut ipuçları verilebilir.

    Burda para kazanamayan arkadaşlar artık vaaz değil, screen değil, taktik istiyor. Demiyor kimse size bana en çok kazandıran kelimeyi söyle, şunu söyle bunu söyle.

    Yardım böyle insanlara kazanç göstererek gövde gösterisi yaparak olmaz maalesef.

    Şu söylediğiniz yazıdan çıkarılabilecek unsurlara bakalım ;

    -> Özgün içerik diye birşey yoktur. Hiçbir etkisi yoktur. Copy past içerik yaparak çok daha iyi yerlere gelebilirsiniz.

    -> Şu konuda yabancı bir sitem var, iyi para kazanıyorum.

    vs..

    Başkada birşey çıkmıyor maalesef. Bende mesela senelerdir adsense'den para kazanamamış bir insanım. Ancak günün biri geldiğinde, ben para kazanmaya başladığım vakit ekmeğimi direk paylaşmasam bile birkaç taktiğimi paylaşacağım bundan herkes emin olabilir.

    Ayrıca kimse sizden taktikte paylaşmanızı beklemiyor ; ancak gelip buraya konu açarsanız konunun belli bir verimliliği olması gerekir değil mi ?

    Herkes geliyor konu açıyor burda, 1 tık'a 3$ aldım bilmem nekadar aldım. Be adam, burda ki insanlara bir faydan olmayacaksa bize ne senin tık'ından kazancından? Gel şuraya öğretici birşeyler paylaş ; de ki sistem olarak wordpress kullanın, içerik için şu siteleri kullanabilirsiniz vs..

    Ama ne yazık ki verimli yazı göremiyorum bu bölümde. FORUM kelimesinin mantığı felsefesi bilgi paylaşıma dayalıdır.

    Bu söylediklerimi yanlızca size söylediğimi düşünmeyin lütfen, şu bölüme şukadar kazanıyorum bukadar kazanıyorum diyen herkese bu mesajım.

    Saygılarımı sunuyorum.

    Haklısınız ama gövde gösterisi yapmak için rakip olması lazım Amaç bu değildir.Gövde gösterisi 3-5 $ ile olmaz.Bu konudaki amaç milleti ingilizceden yüksek kazanç sağlandığını söylemektir.Hemde hiç para harcamadan ve bu ingilizce sitelerden kazançları türk sitelerinde kullanıp geliştirmek için anlatılmıştır.Millet uyansın artık,ingilizceden kazansın 500 $ yarsını elindeki 100 $ zor kazanan sitesine harcasın,herkez böyle yapsın ki elbette hiç yoktansa r10 da ticaretler aktifleşir.Haa herkeze burda taktiklerin tamamını söylesek millet o kelimeleride spam eder bırakır

    O yüzden yardım isteyenlere bazı kelimeler verdim Yardım alanlara ne yapacaklarınıda söyledim.Haa bende gelip rica ile isteseydiniz hocam bu konuda yardımcı olurmusunuz seve seve... Ama insanlar kötüye yorumluyor az önce demiştim yaa.

    400-500 $ kazandırdıklarım var ama boşuna diye işte sizin gibi düşünenler için düşünüyorum bunu açıkçası.
  • 18-01-2010, 01:00:19
    #57
    Ben inanıyorum 400-500 doları bana kazandır İş bu kadar basit değil tabikide Aylık 500 dolar adsenseden sen bana kazandır ben gerisini istemiyorum gerisinde gözüm yok zaten. Ne biliyim adsenseden 4-5 ayda bir 150-160 tl zor alabildiğim ve o para gelene kadar fıtık olduğum için adsense bana kafayı sıyırttırdı. Sağlıma dönmem için 500 dolar yeter bana İnan bana o kazandırdığından sonra boşuna demeyeceksin.
  • 18-01-2010, 01:01:11
    #58
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özgün içeriğin yararı belki aramalarda daha üstlerde çıkarsın. Buna kimsenin hayır dediği yok zaten ama sen araba konusunda kendi özgün fikirlerini yazsan tık başı 20 cent alırken x kelimesinde kopya içerik yazıp hit çekip tık başı 2 dolarda alabilirsin. Yani özgün olsun ama x kelimesinde bir site yap tık başı 10 cent bile alamayabilirsin ama kopya içerik olsun hiti çek tık başı 5 dolar bile alabilirsin. Adsensede özgün içerikten kazanılır kopya içerikten kazanılmaz tamamen bir hikaye ve bu hikakeyi uyduranlar şuan adsenseden aldıkları paralarla altlarında son model arabalarla geziyolar
    Burda özgün içeriği genel anlamda boşverin şeklinde bir anlam var hocam. Yazıda ve diğer arkadaşlarımızın söylediklerinde. Adsense bazında bilemem özgünlüğü, ancak normal site bazında düşünürseniz ÖZGÜN İÇERİK çok çok çok önemlidir. Bunu en az 40-50 kez farklı farklı sitelerimde denedim. Özgün içerik bana göre hit demek. Hit demekte para demek. Aslında mantığım doğru ancak Google'ın Türkiye'ye verdiği rakamlar aşırı zayıf. Google eğer bize de yabancı kelimelerde ki gibi tık başına 0.90$ gibi rakamlar verseydi, Türk Webmaster'ıda çok güzel yerlerde olurdu emin olun.
  • 18-01-2010, 01:02:56
    #59
    İşte sorun burda o parayı google vermiyo. Adwordsteki reklamverenler veriyo...
  • 18-01-2010, 01:04:19
    #60
    Üyeliği durduruldu
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben inanıyorum 400-500 doları bana kazandır İş bu kadar basit değil tabikide Aylık 500 dolar adsenseden sen bana kazandır ben gerisini istemiyorum gerisinde gözüm yok zaten. Ne biliyim adsenseden 4-5 ayda bir 150-160 tl zor alabildiğim ve o para gelene kadar fıtık olduğum için adsense bana kafayı sıyırttırdı. Sağlıma dönmem için 500 dolar yeter bana İnan bana o kazandırdığından sonra boşuna demeyeceksin.
    Bir arkadaş vardı adını vermiyecem 0,30 luk reklam verdim blogspottan site açtı 130 kazandır 12 günde ama hep modemi restartlayıp tıkladı reklamlara banlandı diyor abi banladım ee tabi banlanırsın modem restartlayıp tıklarsan
  • 18-01-2010, 01:04:41
    #61
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda özgün içeriği genel anlamda boşverin şeklinde bir anlam var hocam. Yazıda ve diğer arkadaşlarımızın söylediklerinde. Adsense bazında bilemem özgünlüğü, ancak normal site bazında düşünürseniz ÖZGÜN İÇERİK çok çok çok önemlidir. Bunu en az 40-50 kez farklı farklı sitelerimde denedim. Özgün içerik bana göre hit demek. Hit demekte para demek. Aslında mantığım doğru ancak Google'ın Türkiye'ye verdiği rakamlar aşırı zayıf. Google eğer bize de yabancı kelimelerde ki gibi tık başına 0.90$ gibi rakamlar verseydi, Türk Webmaster'ıda çok güzel yerlerde olurdu emin olun.
    Mantık yürütürsen fazla hitin fazla para demek olmadığını çok kazandıran içeriğin çok para demek olduğunu anlarsın. Bak benim blogum mesela günlük 2kya yakın hit alıyor ama kazancı günlük 50 cent (bi tarafınızla gülmeniz serbestir izin veriyorum ) ama ingilizce kaliteli bir içerikte 2000 hit yerine 200 hitle günde 5 veya daha fazla dolar kazanmak mümkün. 10k hitle 100 dolar kazanmak var 5k hitle 150 dolar kazanmak var Önemli olan doğru içerik ve doğru ziyaretçi.

    leonss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaş vardı adını vermiyecem 0,30 luk reklam verdim blogspottan site açtı 130 kazandır 12 günde ama hep modemi restartlayıp tıkladı reklamlara banlandı diyor abi banladım ee tabi banlanırsın modem restartlayıp tıklarsan
    O acemiymiş ben o davaları biliyorum. Sen bana 12 günde 130 dolar kazandır varya ooo O 130 doları ben 4,5 ayda zor kazanıyorum şuan. Halimi anla yani daha ne diyim
  • 18-01-2010, 01:07:11
    #62
    Üyeliği durduruldu
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda özgün içeriği genel anlamda boşverin şeklinde bir anlam var hocam. Yazıda ve diğer arkadaşlarımızın söylediklerinde. Adsense bazında bilemem özgünlüğü, ancak normal site bazında düşünürseniz ÖZGÜN İÇERİK çok çok çok önemlidir. Bunu en az 40-50 kez farklı farklı sitelerimde denedim. Özgün içerik bana göre hit demek. Hit demekte para demek. Aslında mantığım doğru ancak Google'ın Türkiye'ye verdiği rakamlar aşırı zayıf. Google eğer bize de yabancı kelimelerde ki gibi tık başına 0.90$ gibi rakamlar verseydi, Türk Webmaster'ıda çok güzel yerlerde olurdu emin olun.
    Özgünlük bazen önemlidir.Ama sizi hemen ilk sıraya çıkarmaz,r10.netin 3 milyon küsür indexi varsa buda postlardaki özgün yazılardandır.Şuan yazdığım yazı bile başka sitede yazılmamış.Bunuda varsayım yapmak lazım.

    Bu arada google vermiyor tık başına oranları adwords kullanıcıları veriyor.
  • 18-01-2010, 01:14:46
    #63
    Üyeliği durduruldu
    Bu arada +rep atanlara çok teşekkürler