• 10-01-2010, 20:50:46
    #28
    benzeri değil ancak
    illegal içerikli forum vardı. ayın ortasında hit patladı.. adsensede vardı tabi. justin den çektiğim derby maçlarıda yayınlıyordum, yayın sayfasınada adsense koymuştum.. ay sonuna kadar 400 dolar para birikti. ödeme gönderilmeye 2 gün kala pat

    banlanır yani yapacak bişiy yok
  • 10-01-2010, 21:06:22
    #29
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    https://www.google.com/adsense/suppo...=ImageAd&gl=TR

    sayfanin en altindan onu sikayet edebilirsiniz...
  • 10-01-2010, 21:08:23
    #30
    Mesajınız AdSense Destek bölümüne gönderildi.

    Sorununuzun çözümünü en kısa sürede bulmaya çalışacağız, ancak aldığımız e-posta hacmine bağlı olarak yanıt vermemizin 48 saatten daha uzun sürebileceğini hatırlatırız. Ayrıca, sorunuzu hafta sonunda göndermiş olmanız durumunda, yanıt vermemiz gecikebilir

  • 10-01-2010, 21:16:57
    #31
    ilgili kod w.a.r.e.z forumların birinde dağıtılmış. (isim vermek doğru olmaz) blogspotçular saldırmış. daha çok örneğini yakalarız. Dizi,oyun gibi siteleri olanlar, hesapları para dolar ama alırlar mı, bilemem.
  • 10-01-2010, 21:47:02
    #32
    Türk aklı falan diyoruz ama, yabancılar adsensede daha çok hile yapıyorlar ama onlar sistematik yapmıyorlar

    Biz direk göstere göstere banla beni Gooogle Diyoruz be abi
  • 10-01-2010, 21:53:07
    #33
    Üyeliği durduruldu
    biz Olsak Ay Gecmeden Ban Yeriz Kazanan Kazaniyor. Helal.
  • 10-01-2010, 21:54:44
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Daha önce bi siteyi şikayet ettim google 'a . teşekkür mesajı gönderdi google ve 2 gün sonra banladı o hesabı..
    Bana zararı yoktu ama haksız kazanç sonuçta.. O zaman bizde tıklatalım reklamlara..
  • 11-01-2010, 02:11:56
    #35
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk aklı falan diyoruz ama, yabancılar adsensede daha çok hile yapıyorlar ama onlar sistematik yapmıyorlar

    Biz direk göstere göstere banla beni Gooogle Diyoruz be abi
    Aynen öyle diyoruz valla. Banla bizi google amca . Birde p..liğini yapanlar tam usulünü bilmediğinden bizde yanıyoruz. Her şeye ban, yerini değiştirmekden bile korktum bir ara

    RazoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz Olsak Ay Gecmeden Ban Yeriz Kazanan Kazaniyor. Helal.
    Valla hiçde helal değil. Nereye kadar yiyiyorlar merak ediyorum..!

    R10_Dedektifi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce bi siteyi şikayet ettim google 'a . teşekkür mesajı gönderdi google ve 2 gün sonra banladı o hesabı..
    Bana zararı yoktu ama haksız kazanç sonuçta.. O zaman bizde tıklatalım reklamlara..
    Kesinlikle doğru yapmışsın, Haksız kazanç dediğin gibi o zaman bizde yazalım. Hatta tıklayın site öyle açılsın falan yazalım . Ayrıca bunlar böyle yaptıkça google tık başına verdiği parayı düşürdükçe düşürecek. Kesinlikle her böyle yapanı google'a bildirmekten yanayım..!
  • 11-01-2010, 02:35:01
    #36
    Bir de sağ üstte "I Love you Google" resmi koymuş... Öyle Google'ı herkes sever tabi!