Konu
Ben Olsam Banlanmıştım :S
10-01-2010, 21:16:57
#31
uniyolu
ilgili kod w.a.r.e.z forumların birinde dağıtılmış. (isim vermek doğru olmaz) blogspotçular saldırmış. daha çok örneğini yakalarız. Dizi,oyun gibi siteleri olanlar, hesapları para dolar ama alırlar mı, bilemem.