umutsuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben Olsam Banlanmıştım :S
48
●3.328
- 09-01-2010, 15:59:57Aynı reklam kodu varsosyopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

google_ad_client = "pub-7123011069364906";
google_ad_host = "pub-1556223355139109"; - 09-01-2010, 16:05:09Yok kaldırmamış bende hala varByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2010, 16:06:136 Katına Çıkması çok kolay. Google gönderiyor hemde kişileri. Bende bir ara günde 6 katına çıkıyordum. Artık zamanım yok diye uğraşmıyorum .Craus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2010, 16:43:18Ayrıca arkadaşlar yeni konu açmadan sorayım google veya adtech reklamlarından birini aynı sayfa içerisinde yerini değiştirsem banlanırmıyım..!
Yani reklam şimdi mesela footerda nav barın altına koysam kodu oradan alıp. Banlanırmıyım..!
Peki şu soruma cevap verecek varmı ??? :S - 09-01-2010, 18:24:28Craus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bişi olmaz. istersen scriptini değiştir. adsensi kurallara göre dizdikten sonra bişi olmaz