Bu Ay Ödemeyi Alabilirmiyim ?
23
●1.269
- 05-12-2009, 21:21:21Buyrun Hocam yeni resim linki: http://img80.imageshack.us/img80/34/77305092.pngburakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2009, 21:29:33Anladım çok basitte benim ekim ile kasımın toplamına ıyı bakarsanız 100 doları geçiyor. Ancak neden 70 dolar yazıyor.Done adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2009, 21:41:21Üyeliği durdurulduÖdeme yapıldı yazıyor resimde, orada para eksilmiş ondan 70 yazıyor.
Benim anlamadığım yer ise Eylül'ün sonundaki paran 109$. Ekimde kazandığın para 43$. Sana 109$ ödeme yapması gerekirken, Ekim ayındaki kazandıklarınla toplayıp ödeme yapmış. Yani Ekimde kazandıklarını, Ekim'in sonunda vermiş oluyor. Böyle olmaması lazım. - 05-12-2009, 22:04:54Bende anlamadım of yha:SDone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle