• 05-12-2009, 21:15:27
    #10
    Resmin altını kesmeden ss yaparmısınız.Oradaki karşıda bir miktar yazması lazım.
  • 05-12-2009, 21:21:21
    #11
    burakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmin altını kesmeden ss yaparmısınız.Oradaki karşıda bir miktar yazması lazım.
    Buyrun Hocam yeni resim linki: http://img80.imageshack.us/img80/34/77305092.png
  • 05-12-2009, 21:28:18
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Alamazsın. Alamadığın paralar birikiyor. Eğer Aralık ayında toplamdaki paran 100$'ı aşarsa Ocak ayının sonunda paranı alırsın. Çok basit birşey aslında.
  • 05-12-2009, 21:29:33
    #13
    Done adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alamazsın. Alamadığın paralar birikiyor. Eğer Aralık ayında toplamdaki paran 100$'ı aşarsa Ocak ayının sonunda paranı alırsın. Çok basit birşey aslında.
    Anladım çok basitte benim ekim ile kasımın toplamına ıyı bakarsanız 100 doları geçiyor. Ancak neden 70 dolar yazıyor.
  • 05-12-2009, 21:41:21
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Ödeme yapıldı yazıyor resimde, orada para eksilmiş ondan 70 yazıyor.

    Benim anlamadığım yer ise Eylül'ün sonundaki paran 109$. Ekimde kazandığın para 43$. Sana 109$ ödeme yapması gerekirken, Ekim ayındaki kazandıklarınla toplayıp ödeme yapmış. Yani Ekimde kazandıklarını, Ekim'in sonunda vermiş oluyor. Böyle olmaması lazım.
  • 05-12-2009, 21:47:03
    #15
    146$ almadınızmı ?
  • 05-12-2009, 21:52:19
    #16
    bu ay hiç ödeme almadım . 146 dolar ise temmuz ağustos eylül'de biriken paralar.
  • 05-12-2009, 22:04:54
    #17
    Done adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme yapıldı yazıyor resimde, orada para eksilmiş ondan 70 yazıyor.

    Benim anlamadığım yer ise Eylül'ün sonundaki paran 109$. Ekimde kazandığın para 43$. Sana 109$ ödeme yapması gerekirken, Ekim ayındaki kazandıklarınla toplayıp ödeme yapmış. Yani Ekimde kazandıklarını, Ekim'in sonunda vermiş oluyor. Böyle olmaması lazım.
    Bende anlamadım of yha:S
  • 05-12-2009, 22:06:34
    #18
    Üyeliği durduruldu
    kasın ayında ıkı aylık 100 doları tamamladıgından dolayı aralık ayında odemenı alırsın banka bılgılerını gırıp onayladıysan ıban vs olayı cıktı eger onaylamaıysan onumuzdekı ayın 1 2 sınde alırsın odemenı