Done adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alamazsın. Alamadığın paralar birikiyor. Eğer Aralık ayında toplamdaki paran 100$'ı aşarsa Ocak ayının sonunda paranı alırsın. Çok basit birşey aslında.
Anladım çok basitte benim ekim ile kasımın toplamına ıyı bakarsanız 100 doları geçiyor. Ancak neden 70 dolar yazıyor.