• 05-12-2009, 22:09:35
    #19
    GooGDe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kasın ayında ıkı aylık 100 doları tamamladıgından dolayı aralık ayında odemenı alırsın banka bılgılerını gırıp onayladıysan ıban vs olayı cıktı eger onaylamaıysan onumuzdekı ayın 1 2 sınde alırsın odemenı
    Ancak kasım ayı sonu bakiye 70$ yazıyor.
  • 05-12-2009, 22:10:18
    #20
    64 ve 43 doları almadıysan alırsın ödemeni.. bir sorun var sanırım toplamda yazması gereken miktarla ilgili başka arkadaşlardada olmuştu.
  • 05-12-2009, 22:17:59
    #21
    RrRras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    64 ve 43 doları almadıysan alırsın ödemeni.. bir sorun var sanırım toplamda yazması gereken miktarla ilgili başka arkadaşlardada olmuştu.
    64 ve 43 doları almadım. benimde bu ayın 30unda size gönderilecek bir ödeme var da yazmıyor.:S
  • 05-12-2009, 23:47:29
    #22
    Diğer yorumlarla kafanı karıştırma sadece buray oku

    Bu ay ödeme ALAMAYACAKSIN çünkü toplam bakıyen 70 dolar.Onceden 140 küsür dolar yatmış.toplam bakiye 150 küsür olduğundan oradan 20 dolar civarı kalmış.

    Uzun lafın kısası bu ay 30 dolar biriktirirsen önümüzdeki aya 100 dolarını çekersin
  • 06-12-2009, 00:09:22
    #23
    Misafir
    ben ödememi aldım sorunsuz yattı siz
    iban ve diğer gerekli bi numara vardı onları aktifleyip bankaya gelen ücreti de aktive ettikten sonra bu ay değil bir sonraki ay alırsınız sanırım
  • 06-12-2009, 19:17:30
    #24
    burakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer yorumlarla kafanı karıştırma sadece buray oku

    Bu ay ödeme ALAMAYACAKSIN çünkü toplam bakıyen 70 dolar.Onceden 140 küsür dolar yatmış.toplam bakiye 150 küsür olduğundan oradan 20 dolar civarı kalmış.

    Uzun lafın kısası bu ay 30 dolar biriktirirsen önümüzdeki aya 100 dolarını çekersin
    Bana 146 dolar ödeme yapıldı. Ben şuan toplam kazanca baktıgımda Toplam Kazanç 259,41 $ yazıyor. 146 ı gıttıgınde yıne gerıye 100$ dan fazla kalıyor. Ancak orada neden 70 yazıyor *:S