GooGDe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu Ay Ödemeyi Alabilirmiyim ?
23
●1.269
- 05-12-2009, 22:17:5964 ve 43 doları almadım. benimde bu ayın 30unda size gönderilecek bir ödeme var da yazmıyor.:SRrRras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2009, 23:47:29Diğer yorumlarla kafanı karıştırma sadece buray oku

Bu ay ödeme ALAMAYACAKSIN çünkü toplam bakıyen 70 dolar.Onceden 140 küsür dolar yatmış.toplam bakiye 150 küsür olduğundan oradan 20 dolar civarı kalmış.
Uzun lafın kısası bu ay 30 dolar biriktirirsen önümüzdeki aya 100 dolarını çekersin - 06-12-2009, 00:09:22Misafirben ödememi aldım sorunsuz yattı siz
iban ve diğer gerekli bi numara vardı onları aktifleyip bankaya gelen ücreti de aktive ettikten sonra bu ay değil bir sonraki ay alırsınız sanırım - 06-12-2009, 19:17:30Bana 146 dolar ödeme yapıldı. Ben şuan toplam kazanca baktıgımda Toplam Kazanç 259,41 $ yazıyor. 146 ı gıttıgınde yıne gerıye 100$ dan fazla kalıyor. Ancak orada neden 70 yazıyor *:Sburakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
