Bu adsense reklamları yenimi icat oldu? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu adsense reklamları yenimi icat oldu?
13
●
1.228
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Bu adsense reklamları yenimi icat oldu?
1
2
29-04-2007, 01:38:22
#10
ErsaT
baris333 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
böyle bir reklam durumu tıklamaları arttırabilir ama
Tıklayınca skype ile açıyorsa zarar bile ettirir
29-04-2007, 01:40:33
#11
NOKProduction
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bahsedilen durum SkyPe'den kaynaklanmaktadır. Sisteminde SkyPe kurulu olan her pc'de girdiği her sitedeki telefon numaraları bu şekilde çıkar, kendi sitenize bir telefon numarası koyarak test edebilirsiniz.
29-04-2007, 01:42:38
#12
Labidu
Misafir
Konuyu yeni gördüm skype varsa bilgisayarınızda böyle oluyor .arkadaşlar yazmış ama bendede skype var tel nosuna tıklayınca skype den arama yapıyor.
sadece google reklamlarında değil tüm web ortamındaki telefon numaralarında olyor bu
29-04-2007, 02:00:27
#13
ßaron
ne yazıkki bende skype yok
çoğu kimsede de olduğunu sanmıyorum. zaten msn belası yetiyorda artıyor. ama reklamlar oyle çıktı firefox tandır belki.
29-04-2007, 02:13:04
#14
ßaron
!ndream adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O zaman FOXFON eklentisini uninstall et insanları heyecanlandırma
tebrikler!!!
doğruya ben o zımbırtıyı kurmuştum
neyse öğrenmiş olduk.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler