Konu
Bu adsense reklamları yenimi icat oldu?
29-04-2007, 02:00:27
#13
ßaron
ne yazıkki bende skype yok
çoğu kimsede de olduğunu sanmıyorum. zaten msn belası yetiyorda artıyor. ama reklamlar oyle çıktı firefox tandır belki.