!ndream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman FOXFON eklentisini uninstall et insanları heyecanlandırma
tebrikler!!!
doğruya ben o zımbırtıyı kurmuştum
neyse öğrenmiş olduk.