• 22-11-2009, 20:26:23
    #64
    Safak_Sebastian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziraat bankasında IBAN hesaplama var ordan kod verio acaba o geçerlimi illa bankaya veya internet bankacılığı ilemi almak gerek.
    O geçerlidir, geçerli olmasa herhalde resmi sitelerine koymazlar
  • 22-11-2009, 21:20:25
    #65
    Sende haklısın
  • 23-11-2009, 14:15:47
    #66
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Saolsun Google benim,1 kuzenin,1 yeğenin,bir de en iyi arkadaşımın hesaplarına yatırmış yaklaşık 1'er lira.Hepsini onaylattım.1 paket sigara da almış oldum yatırdıklarıyla
  • 24-11-2009, 19:51:23
    #67
    Şimdi ibann numaramı ekledim, malumunuz bu aya doğrulama ödemesi yetişmez. Kasım ayı sonunda ödeme alabilecek miyim?
  • 24-11-2009, 20:25:11
    #68
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi ibann numaramı ekledim, malumunuz bu aya doğrulama ödemesi yetişmez. Kasım ayı sonunda ödeme alabilecek miyim?
    IBAN numaraları bu ay sonu alacağımız parayı etkilemiyor. Aralık sonunda gelecek parayı etkiliyor. O zamana kadar da zaten doğrulama ücreti yatar.
  • 24-11-2009, 20:33:33
    #69
    Üyeliği durduruldu
    Developer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arada boşluk bırakmadan giriniz, evet.
    farketmiyor benim ibanı olduğu gibi yapıştırdım boşluk falan vardı onaylandı.
  • 24-11-2009, 20:39:10
    #70
    KuDReTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IBAN numaraları bu ay sonu alacağımız parayı etkilemiyor. Aralık sonunda gelecek parayı etkiliyor. O zamana kadar da zaten doğrulama ücreti yatar.
    yani eski hesabıma bu ay sonu eft gelir?
  • 24-11-2009, 20:40:06
    #71
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani eski hesabıma bu ay sonu eft gelir?
    evet gelicek. kesinlikle şüpheniz olmasın.
  • 24-11-2009, 21:00:48
    #72
    KuDReTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet gelicek. kesinlikle şüpheniz olmasın.
    bekletilmektedir falan diyordu ya ibann girmemiz istendiğinde. o yüzden sordum. teşekkür ederim.