• 18-11-2009, 17:39:59
    #28
    7 ila 10 günde zaten EFT'ler ancak ulaşacaktır, şu an ben IBAN hesabıma ait bilgileri panele girdim, hesap doğrulaması için bekliyorum böylelikle Aralık 2009'da ödeme almakta sıkıntı yaşamıyacağım. İlgili mailde son kez Kasım 2009 ödemelerinin normal hesaba yapılacağı yazılmıştır.

    Peki Aralık 15'ine kadar hesabını doğrulayamamışlar ne olacak?

    Dediğim gibi Aralık ayını pass geçecektir.
  • 18-11-2009, 17:42:09
    #29
    Söylediğim gibi bekleyip görelim ne olacğaını BEn bekleyeceğim boşuna panik yapmanın anlamı yok Mevcut hesabın iban bilgilerini girme konusunda daha kolay bir yöntem sunacağına eminim ben googleın. Bankaların sitelerinde bulunduğu gibi otomatik bile geçiş yapabilir
    http://www.isbank.com.tr/content/TR/...a-753-306.aspx
    örneğinde görüleceği gibi
  • 18-11-2009, 18:45:19
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BIC ne alaka? zaten banka kodu iban içinde yokmu
  • 19-11-2009, 23:29:08
    #31
    Şimdi arkadaşlar bu ıbanı girdik diyelim sonrasında hesabımıza bir miktar para yatacak en başta oldugu gibi ama bu onay parası yatana kadar geçecek süreçte ne olacak
  • 20-11-2009, 01:38:30
    #32
    Ah bu google insanları böyle uğraştırmayı sever bir çok kişi benim gibi panik halinde olabilir Yarın ilk işim garanti bankasna gidip bir hesap açtırmak olacak.
  • 20-11-2009, 11:45:24
    #33
    IBAN hesabımı girdim, hesap doğrulaması için küçük bir miktar hesabıma aktarıldı. Bütün işlemler sadece 48 saat sürdü ve IBAN hesabımı aktif etmiş oldum.

    Dediğiniz gibi karışık bir durum sözkonusu değil.
  • 20-11-2009, 12:24:30
    #34
    Üyeliği durduruldu
    ben ibanlı olarak hesap eklemek istedim zaten bu hesap ekli diyor
  • 20-11-2009, 12:41:43
    #35
    Arkadaşlar bu ay ki ödeme benim için önemli. Ödemeyi aldıktan sonra hesabımı düzenlesem(Yani 2 Aralık'ta), Aralık'ta para alabilir miyim?
  • 20-11-2009, 13:13:32
    #36
    Metehan06, alırsın arkadaşım.

    Ancak karıştırdığın bir nokta var her ayın 15'inden sonraki düzenlemeler diğer aya yansır, o yüzden şu anda düzenlesen bu aya etkisi olmaz.