7 ila 10 günde zaten EFT'ler ancak ulaşacaktır, şu an ben IBAN hesabıma ait bilgileri panele girdim, hesap doğrulaması için bekliyorum böylelikle Aralık 2009'da ödeme almakta sıkıntı yaşamıyacağım. İlgili mailde son kez Kasım 2009 ödemelerinin normal hesaba yapılacağı yazılmıştır.
Peki Aralık 15'ine kadar hesabını doğrulayamamışlar ne olacak?
Dediğim gibi Aralık ayını pass geçecektir.
EFT Ödemelerinde önemli bir değişiklik
74
●12.589
- 18-11-2009, 17:42:09Söylediğim gibi bekleyip görelim ne olacğaını
BEn bekleyeceğim boşuna panik yapmanın anlamı yok
Mevcut hesabın iban bilgilerini girme konusunda daha kolay bir yöntem sunacağına eminim ben googleın. Bankaların sitelerinde bulunduğu gibi otomatik bile geçiş yapabilir
http://www.isbank.com.tr/content/TR/...a-753-306.aspx
örneğinde görüleceği gibi
BEn bekleyeceğim boşuna panik yapmanın anlamı yok
Yarın ilk işim garanti bankasna gidip bir hesap açtırmak olacak.