7 ila 10 günde zaten EFT'ler ancak ulaşacaktır, şu an ben IBAN hesabıma ait bilgileri panele girdim, hesap doğrulaması için bekliyorum böylelikle Aralık 2009'da ödeme almakta sıkıntı yaşamıyacağım. İlgili mailde son kez Kasım 2009 ödemelerinin normal hesaba yapılacağı yazılmıştır.

Peki Aralık 15'ine kadar hesabını doğrulayamamışlar ne olacak?

Dediğim gibi Aralık ayını pass geçecektir.