KuDReTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet gelicek. kesinlikle şüpheniz olmasın.
bekletilmektedir falan diyordu ya ibann girmemiz istendiğinde. o yüzden sordum. teşekkür ederim.