• 28-10-2009, 23:24:21
    #19
    Üyeliği durduruldu
    reklamlar sabit,aralara yazıları iyi yerleştirmişsin
  • 28-10-2009, 23:30:43
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Sitene birşey öğrenmek , bakmak, incelemek için değil de sadece reklama tıklamak için gelinmesini istiyorsun sanırım.

    Üst taraftaki 3'lü yan yana duran reklamlar pek hoş durmuyor açıkçası.
    Belki daha sade tema kullanılmış olsa o kadar itici gelmezdi.
  • 29-10-2009, 00:17:47
    #21
    Arkadaşlar amacım reklamlarıma tıklatmak değildi linki kaldırdım kusura bakmayın.
  • 29-10-2009, 19:08:20
    #22
    resmini koyarsan bizde bakarak yorum yapabiliriz.
  • 30-10-2009, 03:15:49
    #23
    yorumlara bakınca merak ettim, link koyarmısın tekrar yada resim ltfn.