Reklam Yerleşimim Nasıl Sizce
22
●1.207
- 28-10-2009, 23:24:21Üyeliği durduruldureklamlar sabit,aralara yazıları iyi yerleştirmişsin
- 28-10-2009, 23:30:43Üyeliği durdurulduSitene birşey öğrenmek , bakmak, incelemek için değil de sadece reklama tıklamak için gelinmesini istiyorsun sanırım.

Üst taraftaki 3'lü yan yana duran reklamlar pek hoş durmuyor açıkçası.
Belki daha sade tema kullanılmış olsa o kadar itici gelmezdi.