Reklam Yerleşimim Nasıl Sizce
22
●1.207
- 27-10-2009, 11:15:59bu yanyana ama ayrı bloklarda hocam eklediğim heryer ayrı bir blok o yüzden sıkıntı olmaz gibime geliyokmlzkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2009, 23:09:38kazanmak veya hit için değil ben yerleşimin cidden nasıl olduğunu sormak için açtım konuyu giren arkadaşlar tıklamıslar reklamı o yüzden tşekkür ettim.captain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2009, 23:23:08en üstteki yerleşim cok tehlikeli sonra banlandım diye konu acanlardan olma
4 tıklamayaa 0,30$ vermiş bakalım hayırlısı