• 27-10-2009, 00:38:07
    #10
    bence güzel olmuş bir sorum olacak 3 tane bağlantı birimi yan yana eklenemez diye bir kuralmı vardı ? bilmediğimden soruyorum yanlış anlamayın
  • 27-10-2009, 08:11:32
    #11
    güzel olmuş bencede
  • 27-10-2009, 11:15:59
    #12
    kmlzkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence güzel olmuş bir sorum olacak 3 tane bağlantı birimi yan yana eklenemez diye bir kuralmı vardı ? bilmediğimden soruyorum yanlış anlamayın
    bu yanyana ama ayrı bloklarda hocam eklediğim heryer ayrı bir blok o yüzden sıkıntı olmaz gibime geliyo
  • 27-10-2009, 13:40:21
    #13
    Bu arada yerleşime bakan arkadaşlar tıklama yapmış galiba 4 tıklamayaa 0,30$ vermiş bakalım hayırlısı
  • 28-10-2009, 01:41:52
    #14
    Reklamlara bakan arkadaşlar yine teşekkür ederim bugunde kazandırmışsınız bana

  • 28-10-2009, 13:53:30
    #15
    bence çok başarılı fakat. kazanmak hit için bu konuyu açman ve bunu dile getirmen çok anlamsız. hiç etik değil !
  • 28-10-2009, 23:09:38
    #16
    captain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence çok başarılı fakat. kazanmak hit için bu konuyu açman ve bunu dile getirmen çok anlamsız. hiç etik değil !
    kazanmak veya hit için değil ben yerleşimin cidden nasıl olduğunu sormak için açtım konuyu giren arkadaşlar tıklamıslar reklamı o yüzden tşekkür ettim.
  • 28-10-2009, 23:16:40
    #17
    Güzel yerleşim fakat, renkler itici.
    Yazı rengi ile aynı renk ve yazıları biraz daha büyük yapmanı öneririm (1 tıkta ben attım, ekonomiye can verelim )
  • 28-10-2009, 23:23:08
    #18
    en üstteki yerleşim cok tehlikeli sonra banlandım diye konu acanlardan olma