captain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence çok başarılı fakat. kazanmak hit için bu konuyu açman ve bunu dile getirmen çok anlamsız. hiç etik değil !
kazanmak veya hit için değil ben yerleşimin cidden nasıl olduğunu sormak için açtım konuyu giren arkadaşlar tıklamıslar reklamı o yüzden tşekkür ettim.